پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 112280
بغل‌کردن‌اين‌کودک،‌آرزوي‌مادرش‌است+عکس
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 890

به گزارش پايگاه خبري پيرغار به نقل از افکارنيوز: پوست آنتوني بر اثر کوچک ترين فشار يا ضربه اي تاول مي زند و به همين دليل مادر و پدرش نمي توانند او را بغل کند.

دنيلا برين مادر جواني است که بعد از ? ماه انتظار براي به دنيا آمدن پسرش آنتوني، در کمال ناراحتي دريافت او به نوعي بيماري پوستي نادر مبتلا است. پوست آنتوني بر اثر کوچک ترين فشار يا ضربه اي تاول مي زند و به همين دليل مادر و پدرش نمي توانند او را بغل کند.
 
اين نوزاد ?? ماهه به بيماري Epidermolysis Bullosa مبتلا است و پزشکان به پدر و مادر او ياد داده اند که چگونه نوزادشان را به گونه اي در آغوش بگيرند که نتواند حرکت کند و به خودش آسيب بزند.
 
مادرش مي گويد "خيلي دردناک است که نمي توانيم پسر کوچکمان را در آغوش بگيريم. اگر هوا خيلي گرم باشد يا اگر دستکش هايش را روي بدنش بمالد پوستش تاول مي زند. او مرتب با اين مشکل روبروست. حتي دستکش هايي که برايش خريده ايم اين مشکل را حل نکرده اند. اگر تاول هايش را به موقع ببينيم با فرو بردن سوزن آنها را خالي مي کنيم ولي گاهي در داخل پلک ها يا گلويش تاول مي زند که در اين صورت جز غم و ناراحتي کاري از دست ما بر نمي آيد."

 

 
پزشکان مي گويند آنتوني مستعد سرطان پوست است و هيچ درمان مشخصي براي بيماري اش وجود ندارد. اما مادرش اميدش را از دست نداده و منتظر روزي است که درماني براي بيماري فرزندش پيدا شود.
 

 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html